Ulotki reklamowe kontra promocja online
Nie da się ukryć, że internet opanował świat i nie wyobrażamy sobie bez niego życia. Teraz pomaga nam we wszystkim, również w prowadzeniu działalności gospodarczej, czy promowaniu jej na większą skalę. Wiążę się to także z dodatkowymi kosztami, które taka promocja generuje. Często są one wygórowane, choć nie przynoszą zadowalających efektów.
W takich wypadkach wątpimy w ich sens i szukamy rentownych rozwiązań. Jednym z nich jest na pewno powrót do korzeni marketingu, czyli reklamy outdoorowej. Mimo rozwoju technologii to nadal skuteczna promocja, nieporównywalnie tańsza, i co ważne bardziej opłacalna praktycznie pod każdym względem. Co przemawia za jej skutecznością?
Reklama zewnętrzna VS. Promocja online
Reklama w internecie kusi nie tylko obiecywanymi efektami, ale także wygodą. Praktycznie bez zbędnego wysiłku, za pomocą instrukcji znalezionych na stronach branżowych i bez ruszania się z domu wykupujemy reklamę czekając na efekty. Te często się nie pojawiają i wtedy nie tylko jesteśmy rozczarowani, ale również pozbawieni sporej sumy gotówki, która przecież dzięki promocji powinna się zwrócić. Oczywiście łatwość wykupienia takiej reklamy jest wielką zaleta, ale cena i efekty niekoniecznie.
Co do reklamy zewnętrznej jest łatwiej i taniej. Mimo tego, że musimy poświęcić kilka chwil na jej projekt to efekty przychodzą szybko i dają realne zyski. Owszem, możemy to jeszcze ułatwić wybierając współpracę z agencją reklamową. Wtedy koszt promocji wzrośnie, ale za to zyskamy pewność, że reklama zacznie przyciągać nam klientów i będzie rentowna.
Dlaczego warto wybrać reklamę outdoorową?
O jej opłacalności pod względem finansowym było już wiele powiedziane. Jeśli natomiast chodzi o takie aspekty, jak oszczędność czasu, czy tez stresu można się rozpisać w nieskończoność. Będąc szefem interesują nas efekty. Chcemy wiedzieć, na czym stoimy.
Reklama zewnętrzna daje taką możliwość dzięki raportom, które agencja reklamowa prowadzi po podjęciu z nami współpracy. Na bieżąco monitorujemy jej efekty i wiemy, że zainwestowaliśmy w coś, co się opłaca.